Ładowanie…

Naprawa Aut Dostawczych

Naprawa Aut Dostawczych i Samochodów typu Van - Naprawa Iveco , Renault Master , Fiat Ducato.
Dzwoń do Mechanika!

Żuk wyciągnięty z szopy po 30 latach!



Kup koszulkę: http://motoretropress.cupsell.pl

ZASUBSKRYBUJ MOJE INNE KANAŁY:
● Retro archiwizacja: https://www.youtube.com/c/retroarchiwizacja
● Moto Retro Press: http://www.youtube.com/c/motoretropress
● GameSpace: http://www.youtube.com/c/GameSpaceMagazyn
● Smakosze kebabów: http://www.youtube.com/c/SMAKOSZEKEBABW

● Independent Video Press 1: http://www.youtube.com/c/IndependentVideoAxel1
● Independent Video Press 2: http://www.youtube.com/c/IndependentVideoPress2
● Independent Video Press 3: http://www.youtube.com/c/IndependentVideoPress3
● Independent Video Press 4: http://www.youtube.com/c/IndependentVideoPress4

Polub stronę na facebooku: https://facebook.com/motoretropress
Strona internetowa: http://motoretropress.prv.pl

Filmy importowane z Youtube Naprawa Aut Dostawczych. Naprawa Busów i Aut dostawczych Warszawa
Naprawa Busów i Aut dostawczych Warszawa – Mobilny Mechanik Warszawa – Mechanika – Diagnostyka – Elektryka Samochodowa – Mechanik z dojazdem, Elektryk, Warsztat Samochodowy. Wykonujemy naprawy i serwisujemy samochody wszystkich marek, a w szczególności: Mercedes, Iveco, Volkswagen, Fiat, Peugeot, Citroen, Opel, Renault.
Naprawa Aut Dostawczych i Samochodów typu Van – Naprawa Iveco , Renault Master , Fiat Ducato.

23 komentarze do „Żuk wyciągnięty z szopy po 30 latach!

  1. Ten Żuk to przejsciowka jest bo ma blaszana deske rodzielcza silniki takie były w tej kabinie to są M20 warszawa garbus taki miała i sedany 204 późniejsze 224 Żuk chyba będzie 70 rok może nawet starszy 68 69 jakiś tak było już w tej kaście te smutki były do połowy 60 tych napewno fajny skarb

  2. Żuczek jest mega. To praktycznie jeszcze smutas po lifcie – stara deska z zegarem od Warszawy. Biegi pewnie w oryginale były w tym egzemplarzu przy kierownicy. 30:22 – "ssanie" to pompka spryskiwacza szyby od malucha/Syrenki ===ALE widywałem różne hakerskie przeróbki tego urządzenia. Pod gumą ukryty przełącznik do pompki elektrycznej a pod maską bukłak spryskiwaczy od jakiegoś zachodniego samochodu albo worek od Poloneza, gaszenie silnika, starter – jak w nowoczesnym wozie 🙂 Rocznik obstawiałbym od 73 do 7x. Nigdy nie widziałem takiego z nowym ryjem starszego niż 73 ale też nie przypominam sobie modelu z lat 80 ze starą dechą. One miały już tą kryzysową plastikową z pojedynczym licznikiem i klawiszami od Fiata. W latach 80 zegarek na desce stał się symbolem prestiżu – lepsze wersje Poloneza, Toyota clock itd. – w robolskim Żuku nie potrzebny, wywalić, cięcie kosztów :-))) Sam zegar ma ciekawą konstrukcję. Jest cały czas podłączony do prądu ale dostaje impuls tylko na rozruch kiedy skończy się sprężyna. Wtedy styki się spotykają, odskakuje zapadka i znowu przez jakiś czas chodzi na sprężynę.

  3. Pamiętam gdy kupiłeś Poloneza. Byłem pewien, że szybko się zniechęcisz ale jednak udało CI się doprowadzić go do fajnego stanu. Życzę powodzenia z żukiem. 😉

Dodaj komentarz

Zadzwoń do nas!